czwartek, 26 sierpnia 2021

Urodzinowy blog-hop AGATERII

Witajcie!!! 



Uwierzycie? Agateria ma już 10 lat!

Z tej okazji mamy dla Was niespodziankę!


Jeśli trafiłeś/trafiłaś tu z bloga Mai Nowak to weź ode mnie mój fragment zadania konkursowego:

Ci się

i skocz do Rysy po dalszą część zadania i podążaj za wskazówkami tam umieszczonymi ;)


Nie zapomnij pozostawić po sobie śladu w postaci komentarza.

Jedna z osób biorących udział w zabawie otrzyma
Ogromną paczkę-niespodziankę
Świętuj razem nami!

Miło nam będzie, jeśli umieścisz banerek naszej zabawy u siebie na blogu, niech też inni też wpadną na urodzinową imprezę.








A tymczasem zapraszam na live:












To nie koniec niespodzianek i atrakcji:

Dziś w sklepie do godz. 23:59 czeka na Ciebie rabat:






Zapraszam serdecznie do świętowania ;)

Oczywiście przygotowałam dla Was również inspirację:













Pozdrawiam,
Wiola




Znajdziesz mnie tu:



34 komentarze:

  1. Przepiękny 😍 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta praca to mistrzostwo świata!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzio podziwiam, piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała praca, w pięknych letnich kolorach :) Po prostu cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przebogata praca, tyle elementów, a wszystko ze sobą współgra🥰

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna praca :) moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. LO śliczne !!! Wszystkiego Najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna praca, tyle mediów wykorzystanych, dla mnie to wciąż czarna magia ale mam nadzieję że z czasem moja pasja się rozwinie😊

    OdpowiedzUsuń
  9. mistrzostwo świata! i te kolorki <3 Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna Twoja inspiracja, choć kolory nie moje.
    W zabawie chętnie wezmę udział a i na którymś live też się pojawię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna inspiracja. Mam słabość do fioletu 💜

    OdpowiedzUsuń
  12. LO na bogato, piękna kompozycja. Sporo się tego wszystkiego zmieściło 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kolory, faktury, połaczenia. Śliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kolory! Pozytywna energia aż bije od tej pracy! Cudowny projekt! ʕ•ᴥ•ʔ

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega! Idealna praca ♥️ Wszystkiego najlepszego dla Agaterii!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale kolorowo,bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba, ten fiolet mnie urzekł ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna praca 👏 i śliczne kolory 💜

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, te kwiaty, te kolory... Piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała praca w pięknych wiosenno-letnich kolorach. Kartka dodaje energii i zachwyca😍

    OdpowiedzUsuń
  21. ŁoooMatko
    Ależ TO jest cuuudo.
    Zazdroszcze Agacie, ze dostanie pracę z live. Lolka

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna kolorowa praca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudeńko🤩 I mediowe tło i fiolety- zachwycające!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za odwiedziny i wpisy ;)

Pozdrawiam
Fiolka

Urodzinowy blog-hop AGATERII

Witajcie!!!  Uwierzycie ? Agateria ma już 10 lat! Z tej okazji mamy dla Was niespodziankę! BLOG HOP Jeśli trafiłeś/trafiłaś tu z bloga Mai ...